Mijn Allereerste Vlog! * Fotoshoot met Mia

10:54


In plaats van het typen van een lang verhaal, leek het me leuk om jullie op deze manier een kijkje achter de schermen te geven van mijn fotoshoot met Mia. We werkten met een vrij simpel concept, dikke truien in een natuurlijke setting. De resultaten komen er zo snel mogelijk aan, maar we zijn allebei al erg blij met wat we tot nu toe hebben gemaakt! Als jullie dit leuk vonden om te zien, laat vooral een berichtje achter! Ik vond het best spannend en ongemakkelijk om te vloggen, en zou daarom graag willen weten wat jullie er van vinden. De camera die ik gebruikt voor het vloggen is een oude, en eigenlijk de enige die nog een iets beter beeld geeft dan mijn mobiele telefoon, maar het is het enige wat ik tot mijn beschikking heb. Aangezien mijn layout het helaas niet anders toelaat, zie je de video na de klik! Toedels!



You Might Also Like

0 reacties

Subscribe