Mijn Workflow in GIMP * Video

06:00


Vandaag laat ik jullie mijn workflow zien. Zoals jullie misschien al weten gebruik ik geen Photoshop, maar GIMP om mijn foto's te bewerken. Ik ben al bezig met een groot artikel over hoe GIMP precies werkt, maar zoals je in deze video wellicht kan zien werkt het ongeveer hetzelfde als Photoshop. Vele functies zijn hetzelfde, misschien hebben ze een andere benaming, maar met GIMP kun je in principe alles wat je ook in Photoshop kan. Ik ben totaal geen pro, zowel niet in fotograferen als bewerken, maar alles wat ik heb geleerd over het bewerken in GIMP deel ik graag met jullie. Wat ik in deze video nog niet heb kunnen laten zien is mijn workflow voor de huid en ogen, maar dit komt vast en zeker een andere keer nog uitgebreid aan de beurt! Veel kijkplezier!




You Might Also Like

0 reacties

Subscribe