9x Beste Muziek Voor Nabewerken!

06:00



Een goed muziekje is het halve werk, vooral wanneer het op nabewerking aankomt. Ik concentreer me beter met muziek, raak gemotiveerd, en kan mij, met de juiste deuntjes, beter inleven in de emotie die ik wil overbrengen. Zoals Katie Melua ooit zong (in een compleet andere context, maar hè) “de pianotoetsen zijn zwart en wit, maar ze klinken als een miljoen kleuren in mijn gedachtes.” Dus vandaag deel ik al mijn favoriete fleurige fluittonen en zachte, zoete zangkunsten. Ja...
Wat is jouw favoriete muziek voor tijdens het nabewerken? Of studeren? Laat het weten in de comments!

Majestic Casual

Mostly Strings


La Belle Musique


The Sound You Need


Mr. Suicidesheep


Agnes Obel


Daughter


Chet Faker


Een of Andere 80s Playlist

Featured foto door mij, met als model mijn broertje Julian. Die wel één liedje op zijn gitaar kan.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe