Identiteitscrisis

06:00



Wanneer je net begint in de fotografie, of in het modellenwerk, of in welke andere creatieve tak dan ook, zal het meest gehoorde advies ongetwijfeld zijn dat je “je eigen stijl moet vinden.” Maar voor velen is dit een moeilijke opgave. Want hoe moet je een eigen stijl vinden, wanneer je nog niet eens weet wie jij bent? Vooral onder de jongeren, maar niet exclusief, staat er een grote druk op het vinden van jezelf. Want wanneer jij jezelf vindt, is het heersende idee, zal alles op zijn plek vallen. Ook je eigen stijl. In deze blogpost laat ik je een eenvoudige manier zien om te ontdekken wie jij nu echt bent, en zul je zien dat de antwoorden die je krijgt vaak complexer zijn dan je dacht. De symbiose tussen complexiteit en gemak in deze strategie tot het vinden van jezelf maakt het een aantrekkelijke manier voor alle generaties. En ik durf te wedden dat zelfs jij jezelf zal kunnen vinden.

De Eerste Test
We beginnen onze reis met een simpele test, die ons zal laten weten met welke stockfoto wij het meest gemeen hebben. Aan de hand van deze uitslag zul je veel leren over je diepste verlangens en verborgen karaktereigenschappen. Zo leerde ik onder andere dat ik zelfs in de ruimte mezelf kan zijn, en dat een carrière als talkshow host mij in het verschiet ligt.



Wie Ben Ik?
De volgende twee tests zijn er om te bewijzen hoe complex jouw innerste in elkaar zit. Waar de toetsen in hun diepe eenvoud een volledig gelijkmatige structuur en aankooppunt hebben, zijn de uitslagen waarschijnlijk compleet verschillend. Zo gaf deze test aan dat ik het meest lijk op Kate Upton, en ik als een echte rockstar alle fuckboys meteen de deur wijs. Maar deze test gaf mij een heel ander beeld van mijn supermodelalterego, hierbij kreeg ik namelijk Cara Delevingne. Dit heeft waarschijnlijk te maken met mijn al-een-week-niet-geëpileerde-wenkbrauwen, maar vertelt ook dat ik een gekke persoonlijkheid heb.


Waar Wil Ik Heen?
Nu we een beter idee hebben van wie we zijn, is het belangrijk om ook te kijken of we een kans hebben om de American Dream binnen te slepen: het winnen van America’s Next Top Model. Maar daar is eerst een metamorfose voor nodig, en volgens de strenge jury zal ik de catwalk bestormen met een massieve bos (nep)haar.


En dit legt mij geen windeieren. Er is volgens deze test namelijk geen twijfel mogelijk: ik win het allemaal. Ik quote hierbij de uitslag: ik “ben een inspiratie voor alle toekomstige modellen en niet-modellen.” Dat is wel iets waar ik me in kan vinden, ja.


Zoals je ziet heb ik met deze simpele manier een erg complex, maar voor mijn gevoel ook zeker compleet beeld kunnen vormen van wie ik ben, en wat mijn uiteindelijke doel is in het leven. Ik kan je alleen maar aanraden om ook deze tests te nemen, bovendien is het helemaal gratis! Ik ben erg benieuwd naar jullie progressie, en ook of jullie nog meer manieren weten om simpel en snel achter je ware identiteit te komen. Laat dus vooral een reactie achter!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe