Sushi Avond met de Familie!

06:00


Afgelopen donderdag genoot ik van een lekkere portie rauwe vis. Samen met mijn pap en mam maakten we volgens traditionaal 24Kitchen recept heerlijke sushi. Het was inmiddels alweer dik drie jaar geleden sinds we dit voor het laatst deden, maar met een paar Youtube filmpjes wisten we zo weer hoe het ging. We maakten drie verschillende soorten sushi rollen, en de overgebleven rijst kneedden we in bolletjes waar we zalm en garnaal op hebben gelegd. Eén van de sushi soorten die we maakten was gevuld met een heerlijke tonijnsalade die ik ook vaak als ontbijt eet (rode ui én tonijn, doei sociale contacten voor de rest van de dag) of op een verjaardag serveer. Die megagoedgelukte inside-out roll is van mijn hand, gevuld met zalm, roomkaas, komkommer, avocado en wasabi. En de laatste variatie was er opnieuw eentje met onder andere zalm. Het was érg gezellig, zoals altijd, en de sushi was heerlijk. We hadden vijf rollen gemaakt en er is niks overgebleven!

Benieuwd naar het recept? Die vind je op de site van 24Kitchen.









p.s. ik heb er serieus twee seconden over nagedacht om deze blogpost "Sushi met de Dushi's" te noemen maar toen bedacht ik me dat ik nog een klein bodempje eigenwaarde heb. 


You Might Also Like

1 reacties

Subscribe