Achter de Schermen * Lost but Beautiful

06:00

In deze video neem ik jullie mee achter de schermen van mijn eerste échte fashionshoot. Dit vind ik nog steeds één van mijn leukste shoots, en hij wordt nóg leuker omdat het mijn allereerste echte publicatie was. In Elegant Magazine kregen we een spread van een aantal pagina’s, die ik voor het gemak hieronder nog even heb geplaatst. Met een heel tof team werkte ik een complete dag samen om vier gave outfits vast te leggen. We werkten met designerstukken die perfect bij ons concept pasten. In het prachtige landschap kwam die kleding extra goed tot recht, en ik ben zo blij met de resultaten! Hieronder bekijk je de video die ik maakte en zie je een greep uit de resultaten.
Het is alweer een tijdje geleden, maar wil bij deze het team nog een keer ontzettend bedanken voor de toffe samenwerking!

Model: Amaya Ogbondah
Make-up en Haar: Aisha Nina Bartels
Styling: Rubia Meyers
Designers: David Paulus, Shop Pearls&Roses










You Might Also Like

2 reacties

  1. Gave foto's zijn het geworden en gaaf dat het is gepubliceerd! Dat hondje is ook echt suuuuper schattig, hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje! Ja, wat een poepie is het, hè! Hij was heel gezellig tijdens het shooten, haha :)

      Verwijderen

Subscribe