Fotoverslag Koningsdag 2016

06:00


Benieuwd wat ik allemaal deed tijdens Koningsdag? Het weer beloofde niet veel soeps, maar eigenlijk viel het hier in het hoge Noorden wel mee. Gelukkig maar, want ik had een erg drukke dag. Mijn wekker ging om half negen al, zodat ik genoeg tijd had om mij voor te bereiden op deze dag der dagen. Want oh, wat een geweldige dag is Koningsdag toch altijd. Super, geweldig! Enfin, dit zou een fotoverslag worden, dus kijk maar snel mee naar mijn oranje avonturen:


We begonnen met wat studiewerk, aangezien ik nog minder dan een maand heb om mijn bachelor scriptie in te leveren!
Maar natuurlijk is er één iemand die belangrijker is dan mijn studie! Wie? De Koning? Ha, nee, mocht 'ie willen. Ik heb het natuurlijk over The Flash, waarvan ik de meest recente superawesome aflevering vanochtend keek.
Maar natuurlijk wou ik wel even weten wat er nou allemaal aan de hand is op de Grote Markt. Een beetje sfeer proeven. Dus dat deed ik. Vanuit mijn woonkamer, waar het lekker 21 graden is. Via deze leuke webcam site waarmee ik af en toe eens spiek wat voor leuks ik allemaal mis terwijl ik aan het "studeren" ben.
En toen ging ik weer studeren. Eigenlijk geef ik helemaal niks om nationale feestdagen zoals deze. 't Was leuk toen ik klein was, toen ik weken kon uitkijken naar grabbeltonnen en kleedjes vol andermans stoffige troep. Helaas is de drukte mij nu te druk, en tja, heb ik wel betere dingen te doen. Zoals mijn studie afronden. Dus, hier ga ik weer. Met mijn neus dichtgeknepen duik ik weer in de studieboeken... Nog maar een maandje, dan is het voorbij! Ik hoop dat jij wél een hele leuke Koningsdag hebt gehad! Vertel me erover in de comments! Wat heb jij gedaan?


You Might Also Like

0 reacties

Subscribe