Muze * Resultaten Fotomeeting

06:00


Tijdens de fotomeeting mocht ik Mynthe weer fotograferen, waar ik een jaar geleden op precies dezelfde locatie ook al eens mee geshoot had! Dat was weer érg gezellig en leuk en inspirerend, want Mynthe is echt net een elfje. Die klimt overal in en springt en danst door het gras alsof ze vleugels heeft. De combinatie van haar schattige uitstraling (sorry Mynthe!!!), het simpele jurkje en de bloesemboom was echt perfect, en het fotograferen ging ook heel soepel en snel. Dit is echt mijn favoriete serie van dit moment!
Laat me vooral weten wat jij van de serie vindt in de comments!


Model: Mynthe de Jong
Visagiste: Soo-ran van Benthem







You Might Also Like

3 reacties

  1. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik heb er meer van je gezien, maar vind dit echt een van je mooiste! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit zo zie heb je waanzinnig veel talent! Echt ontzettend mooi, geweldig om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe