Publicatie & Interview Modellenland Magazine!

06:00


Nog nooit eerder leende ik een boek uit de universiteitsbibliotheek en nu staar ik naar een mega stapel anthologieën en ingewikkelde theoretische vraagstukken van duizenden pagina’s. Hoezee. Gisteren leverde ik de eerste 2000 woorden van mijn scriptie in (stiekem waren het er maar 1783, maar ik kon echt niet meer), bakte ik cronuts én kwam de april editie van Modellenland Magazine uit! In deze editie werd mijn fotomeeting serie gepubliceerd, en werd ik kort geïnterviewd. Al met al kreeg ik maar liefst 24 pagina's! Ik schreef al eerder een uitgebreid verslag over de fotomeeting, die kun je hier terug lezen!
Hieronder kun je door het magazine bladeren, maar mocht je de applicatie niet kunnen zien kun je hier klikken. Modellenland Magazine is gratis te downloaden en geeft (beginnende/amateur/superpro) fotografen de kans om hun werk te showen. Het interview staat vergroot onderaan de pagina, mocht je deze ook willen lezen. 
Nu ik het weer iets rustiger heb met de studie kun je binnenkort meer inhoudelijke en langere blogposts verwachten! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn publicatie te zien, en tot de volgende keer!

Team:
Modellen: Martine Groen, Martine Appel, Kaylee Angela Segboer, Milou van der Linden
Styliste: Hafsa Cherabi
Fotografie: Kim Sieders






You Might Also Like

0 reacties

Subscribe