Capture the Colour * Fotografie Challenge

06:00


Toen ik laatst weer eens het internet aan het afstruinen was, in plaats van bezig te zijn met mijn scriptie, stuitte ik op deze fotografiechallenge. De challenge is heel simpel: uit alle foto’s die ik ooit tijdens reizen maakte moest ik er vijf kiezen. Maar deze vijf foto’s moesten wel passen in de volgende categorieën: rood, blauw, groen, geel en wit. Omdat het nu eindelijk een beetje lente wordt sta ik alweer te springen om zomerse zon en schattige stranden, en wegzwijmelen bij vakantiefoto’s is precies wat ik nodig heb tijdens deze drukke scriptie-schrijf-dagen. Kijk je mee naar mijn vijf vakantiekiekjes?


ROOD // Zonsondergang op de Nijl, 2011



BLAUW // Rotsstranden van Gdansk, 2015

GROEN // Prachtig Park in Valence, 2015

GEEL // Bier op de Piste! Valloire, 2014


WIT // Wit Riviertje in Valloire, 2014

Wat is jouw favoriete vakantie herinnering? En waar ga jij deze zomer heen? Ik denk dat ik helaas thuis blijf deze zomer, in verband met verhuizingen en studievoorbereidingen. Maar ik hoorde dat staycations helemaal hot zijn, dus we maken er wel wat moois van!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe