Gewonnen!

06:00


Afgelopen vrijdag deed ik mee aan de eerste editie van de Digifoto Starter Vrijdag Quiz! Het magazine organiseerde de quiz via Facebook en damn, wat was dat spannend! Er waren vijf vragen, en de punten gingen naar de allereerste persoon die een goed antwoord gaf. Dat was behoorlijk stressvol. Maar het ging meteen heel goed! Ik had van te voren al het fotografienieuws dat Digifoto Starter op hun website deelt nog even doorgelezen, en de eerste vraag wist ik dan ook meteen. De rest ging ook lekker, op één vraag na, waarvan ik zodra ik het antwoord had getypt wist dat het fout was. Maar beter iets dan niets, toch?

Met een grote glimlach zat ik even later in de bus, toen ik las dat ik gewonnen had! Woeh! Nice! Ik won een heel mooi boek over macrofotografie, Praktijkboek Macrofotografie van Nederpix, en een jaarabonnement voor Digifoto Starter Magazine! Met allebei de prijzen ben ik héél erg blij. Het boek ziet er erg mooi uit, en zodra ik klaar ben met mijn scriptie zal ik er nog een uitgebreide review bij schrijven, mét veldtesten. Digifoto Starter Magazine is ook altijd leuk om te lezen, en de editie die ik met het boek ontving gaat toevallig ook nog eens over modelfotografie. Er staan onder andere artikelen in over studiofotografie (één van mijn leerdoelen voor 2016!), werken met modellen en interviews met top modelfotografen. Ik hoef me komende tijd dus niet te vervelen! Niet dat ik tijd heb voor verveling, je weet wel, scriptiedeadline…




Digifoto Starter magazine heeft een hele leuke online community waar iedere fotograaf zijn of haar werk kan uploaden. Iedere dag ontvangen ze heel veel nieuw werk op elk gebied: natuur, model, sport, straat, macro, dieren… En uit dat werk kiezen ze niet alleen hun favorieten die ze op hun site en social media kanalen in het zonnetje zetten, maar je kan ook zomaar benadert worden voor een publicatie in het magazine! Een account aanmaken is gratis, en écht een aanrader.

Doe vooral ook mee aan de volgende fotoquiz, het is erg spannend en gezellig, en je kan er ook nog eens mooie prijzen mee winnen! Als je benieuwd bent naar de vragen van de vorige quiz, kun je hier het artikel over deze eerste editie lezen!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe