Hear Me Roar! Resultaten Fotomeeting

06:00


Hold the Door people! Ik heb ein-de-lijk de tijd gehad om deze fotoserie te bewerken. En doet haar lange, golvende haar en de middeleeuwse styling je niet een beetje denken aan een zekere gouden koningin? Ik krijg zeker wel de House Lannister vibe van deze serie, maar misschien ligt dat ook een beetje aan de emotionele aardbeving van aflevering vijf die nog steeds door mijn aderen schudt.

Hoe dan ook, door mijn scriptie heb ik bijna geen tijd gehad voor fotografie, en dus helaas ook niet voor het bewerken van deze serie. Gelukkig was Lise-Lore een echte trooper die begreep dat mijn studie even voor ging. Nu dat al die drama achter mij ligt ben ik dinsdag meteen aan de slag gegaan, en zie hier: de resultaten. Laat me weten wat je van deze serie vindt in de comments!






Model: Lise-lore
Mua: Soo-ran van Benthem

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe