Hippie Girl Sarah - Model Interview

07:45


Sarah is een opvallende verschijning. Met haar knalrode haar en fraaie gezicht heeft ze precies dat waar de mode industrie nu geobsedeerd mee is: unieke schoonheid. Afgelopen December had ik de eer om met haar te shooten, en vandaag stel ik haar graag aan jullie voor!

Sarah, die zichzelf beschrijft als een “hippie meisje,” begon met modellenwerk puur uit nieuwsgierigheid. “Er valt nog veel te ontdekken,” zegt Sarah, terwijl ze onlangs al grote stappen heeft gemaakt. Zo tekende ze laatst een contract bij Human-Models, en deed ze ontzettend gave shoots met wolfshonden en uilen. 


Haar leukste ervaring had ze tijdens een shoot met een compleet team. “Het voelde ontzettend luxe dat ik niet mijn eigen make-up, haar en kleding hoefde te regelen,” vertelt Sarah. Gezelligheid en mooie resultaten speelden natuurlijk ook een grote factor! De leukste fotoshoots zijn fantasy gerelateerd voor Sarah. Niet een genre dat voor iedereen is weggelegd, maar wel een genre waar haar looks perfect bij passen. Met haar bleke huid, felblauwe ogen en knalrode haar lijkt Sarah net uit een sprookje te lopen. Zelf zou Sarah nog graag eens willen werken met een elfjes-thema, waarbij het team een echte bovennatuurlijke sfeer weet neer te zetten.

Maar niet alleen haar uiterlijk is uniek, ook van binnen is Sarah een natuurlijke schoonheid. “Ik geloof dat de echte uniekheid, die iedereen in zich heeft, niet te vangen is in woorden of daden,” aldus Sarah, die met haar jonge leeftijd al erg wijs is. Trouw aan de hippie-filosofie vertelt ze dat het voor haar gaat om verbondenheid. “Ik geloof dat hoe meer je verbonden bent met of luistert naar je eigen uniekheid, hoe meer dat spreekt door je woorden en daden heen. En daar doe ik mijn best voor.”

Haar reis in de modellenwereld is eigenlijk nog maar net begonnen, en Sarah ziet graag waar het haar naartoe brengt. Concrete plannen heeft ze nog niet, maar daar is het wellicht ook nog te vroeg voor. Ze is pas net getekend bij Human-Models, en heeft nog geen idee hoeveel werk ze in de toekomst aangeboden gaat krijgen. “Ik weet nog niet waar mijn grens ligt,” zegt Sarah, maar aan haar enthousiasme gaat het zeker niet liggen, “op dit moment neem ik alles aan en ga ik door totdat het teveel voelt of wordt!”


Wil je meer zien van Sarah? Op haar Facebookpagina en website is haar portfolio te bekijken. Wil jij Sarah ook eens voor je lens? Voor TFP aanvragen kun je terecht bij haar Facebook, en voor professionele bookings kun je contact opnemen met Human-Models (info@human-models.com).
Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe