Nog Twee Dagen...

06:00


En dan sluit er weer een fase uit mijn leven. Symbolisch gezien, want ik heb geen idee of ik een voldoende ga halen of niet. Maar voor mijn geestelijke welzijn gaan we er even van uit dat ik mijn scriptie gewoon haal. Goed, maandag, dus, lever ik mijn Bachelor scriptie in en ben ik eindelijk bevrijd van de grote stapels boeken die mijn uitzicht belemmeren en het grote gebrek aan gezelligheid die mijn laatste maanden kenden. 23 Mei ben ik vrij. 

Ik heb inmiddels een lijstje opgebouwd van twaalf namen met wie ik binnenkort een shoot ga plannen, of met wie ik al lang geleden een shoot had moeten plannen. Nu ik vanaf maandag praktisch zomervakantie heb, kan ik me weer compleet storten op fotografie en weer veel nieuw werk maken. Daarnaast wil ik ook deze blog wat groter gaan aanpakken, en betere content creëren voor jullie! Minder van deze "ik heb eigenlijk geen tijd maar wil toch wat plaatsen"-posts dus ;)

Maar naast alle vrije tijd en leuke shoots moet ik me ook richten op de toekomst. Zo zal ik moeten verhuizen naar Utrecht, waar ik een Master opleiding ga volgen, en wil ik eigenlijk ook heel graag een zomerbaantje. Dat baantje gaat lastig worden, omdat ik geen idee heb wanneer ik ga verhuizen en ik eigenlijk ook heel graag écht vakantie wil. Vorig jaar heb ik namelijk de hele zomer lang gewerkt als animatrice, en hoewel dat heel leuk was, was het écht geen vakantie. Nee, mijn laatste echte vakantie was in april 2015. 

En ik ben toe aan vakantie. Niet alleen aan het gedachteloze chillen op de bank, of zwemmen bij het plaatselijke meertje, maar er echt uit zijn. Ook al is het een stedentripje van een weekendje, ook al moet ik alleen, ik wil weg deze zomer. 

Maar daar kijk ik later wel naar. Het heeft geen zin om nu al weg te dromen bij prachtige foto’s van witte zandstranden en hemelsblauwe luchten, want dan komt er niks meer van die scriptie terecht! Voor nu blijf ik dus nog lekker zitten, met mijn neus diep begraven in een stapel boeken, en de eerste verschijnselen van een fiks carpaal tunnel syndroom in mijn pols.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe