Wat Ik Allemaal Deed in Mei!

06:00


Deze maand is tegelijkertijd voorbij gekropen en gevlogen. Voor de 23e ben ik alleen maar bezig geweest met studeren, en nu zit ik al een week lang hélémaal niks te doen. En het is heerlijk, zo’n welverdiend weekje vakantie. Vanaf volgende week pak ik alles weer op: mijn fotografie, blog, en sociale leven.


Maar eerst blikken we nog even terug op de meest saaie en hectische maand van het jaar. Beginnend bij mijn studie. Ik heb jullie als het ware om de oren geslagen met mijn scriptie-stress, niet alleen op de blog, maar ook op Instagram. Daarom zijn de meeste foto’s ook studie-gerelateerd deze maand. En om niet te lang in het verleden te blijven hangen, bundelde ik ze even allemaal bij elkaar. Eind juni/begin juli krijg ik pas te horen of ik geslaagd ben of niet, maar het is nu uit mijn handen.
Ook dronk ik weer enorm veel thee. Liters. In mijn leuke potje.


Maar gelukkig gebeurden er ook hele leuke dingen! Zo deed ik mee aan de eerste editie van de Digitfoto Starter Vrijdag Quiz, en won ik dit leuke boek én een jaarabbo! Ook was het een aantal dagen ontzettend mooi weer. Waar ik niet lekker in het park heb kunnen zitten, heb ik wel lekker op het balkon gestudeerd en de mooie bomen en planten rondom mijn huis op de foto gezet!
Samen met mijn mams en broertje vierden we moederdag. We speelden poker, keken Netflix, en hadden gewoon een heel fijn weekend! Precies wat ik nodig had tussen de drukke studiedagen door.


En toen was het voorbij! 34 pagina’s ingebonden en ingeleverd. De eerste dagen wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik met mijn tijd moest doen, dus besloot ik om even een paar daagjes bij mijn pap te logeren. Samen gingen we naar de dierentuin, wat super leuk was! Daar verschijnt donderdag een artikel over online! En ik zag ijsberen! Aaah!
Ook had ik een fotoshoot in het park waar ik vroeger als klein meisje speelde, dus dat was erg leuk. Binnenkort zal ik de foto’s en het verslag online zetten! En tot dat zo veel is, was dit mijn maand mei. Wellicht een beetje saai, maar ik ben blij dat ik zoveel tijd heb genomen om gewoon op mijn studie te kunnen focussen.

Heb jij nog leuke dingen meegemaakt in mei? Of was je ook te druk met de laatste loodjes van je studie of school? Laat het me weten in de comments!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wauw jouw foto's zijn echt prachtig. Vooral die in de dierentuin!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe