Een Perfecte Dag in de Hangmat

06:00



Afgelopen weekend had ik de zomerkriebels goed te pakken. Ik haalde mijn favoriete zomerse essentials in huis en bereidde me voor op een heerlijk dagje bakken in de zon. Er was alleen één probleem: ik had niet zo veel zin om in mijn eentje op een dekentje in het park te gaan liggen. Nu is daar op zich natuurlijk niks mis mee, maar het de hele tijd krampachtig vastklampen aan al je bagage werkt natuurlijk niet heel ontspannend. Gelukkig hebben we een balkon. En een hangmat. Een simpel rekensommetje maakt dit de perfecte dag ever.


Om helemaal tot rust te komen bereidde ik alles goed voor. Ik zette een ladder naast de hangmat zodat alles binnen hand bereik was, ik maakte een heerlijk drankje voor mezelf én ik zorgde voor goede deuntjes.
Niks is lekkerder dan chillen in de hete zon met een ijskoude smoothie! En deze sinaasappel-banaan-aardbei variant is ontzettend simpel en klaar in vijf minuutjes. Ik perste vier verse sinaasappels uit en sneed een banaan in kleine stukjes. De aardbeitjes haalde ik uit de diepvries, wat niet alleen goedkoper is, maar de smoothie ook meteen ijskoud maakt. Alles in de blender, oren dicht, en klaar! Dit was precies genoeg voor twee volle glazen.





Op mijn tablet speelde ik een grootste hits album van Simon & Garfunkel af, wat dé perfecte chill muziek is. En daar lag ik dan, heerlijk in de zon heen en weer te wiebelen op een zacht windje. Lekkere deuntjes in mijn oren en de geur van zomer vulde mijn neus. Niks kon dit nog beter maken.
Nou ja, misschien een ijskoude Cerveza. Maar dan is het moment compleet. En best wel magisch. Ik houd van de zomer.




You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat heerlijk! En wat een mooie fijne zomerse foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit! Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe