Fotoshoot met Nadira!

06:00


Yaaaasss I’m Back! Het voelde zo goed om weer een keer te shooten! En gelukkig was het ook nog eens een hele leuke shoot. Niet alleen klikte het meteen goed met het model, maar ook spraken we af in het park waar ik vroeger als klein meisje met slee en al van heuvels rolde. Heerlijk jeugdsentiment!
Omdat we allebei ongeveer vijf minuutjes van dit park vandaan wonen (ik was bij mijn paps), konden we alles lekker last-minute regelen. Zo kwam Nadira op de dag zelf nog met het idee om haar gezicht te versieren met deze ontzettend mooie bindi-plaksieraadjes, en kon ik makkelijk een kwartiertje van te voren toch nog even melden dat ik iets langer nodig had om mijn batterij op te laden *kuch YouTube te kijken kuch*.

We hebben heel veel mooie plekjes in het park aangedaan, en alles paste perfect in het bohemian plaatje dat we voor ogen hadden. Zo zie je maar weer dat je voor een toffe locatie niet per sé heel ver naast je bed hoeft te kijken!

Dit zijn de resultaten geworden! Ik kijk uit naar alle toffe shoots die nog op de planning staan komende weken, het wordt een toffe tijd! Wat voor leuks ga jij allemaal doen deze zomer? Laat het me weten in de comments!







You Might Also Like

0 reacties

Subscribe