No Words Challenge

06:00


Deze heerlijke tag kwam ik tegen op een zoektocht naar inspiratie, en ik kon het niet laten om hem in te vullen! De “No Words” Tag is bedacht door Diana (eiland-meisje.nl) en Suzanne (s-diary.nl), en is heel simpel: de onderstaande vragen mag je alleen maar beantwoorden met foto’s! Dat past perfect bij mijn blog, en dus zocht ik mijn foto-archieven af naar mooie kiekjes. Dit was natuurlijk al een pretje op zich, omdat ik heel veel oude foto’s tegenkwam, van herinneringen die ik eigenlijk alweer vergeten was.
Als jij ook hebt meegedaan aan deze tag, laat het me dan vooral weten! Vind ik hartstikke leuk om te zien! Veel kijkplezier!

Wat is de mooiste plek op aarde waar jij ooit bent geweest?

Waar gaat jouw eerst volgende reis naar toe?
A photo posted by Zoella (@zoella) on



Wat is jouw favoriete seizoen?

Wat doe je het liefst in het weekend?

Wat was de mooiste dag in je leven?

Wat is jouw lievelingseten?


Wat is jouw lievelingskledingstuk?


Wat is jouw lievelingsgadget?

Waar word je gelukkig van?

Wat vind je het leukste aan bloggen?

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe