Publicatie in Digifoto Starter Magazine!

06:00


Afgelopen weekend viel de nieuwste editie van Digifoto Starter op de mat! Super leuk natuurlijk, want het magazine staat deze maand vol met ontzettend leuke artikelen. En ik ben best wel moeilijk met fotografie-gerelateerde artikelen. Ik vind de meeste namelijk al snel saai, en van de nieuwste technische snufjes ben ik ook niet. Maar ik was blij verrast toen ik deze editie in keek! En niet alleen omdat ‘ie gewonnen was… En ook niet alleen omdat ik toevallig ook in deze editie sta…

Nee, meer omdat ze een mega groot artikel hebben geschreven over held Benjamin Von Wong. Hij en zijn werk zijn zó ontzettend gaaf, en ik vind het heerlijk om hem te volgen op Instagram en YouTube! Ook staat er een mooi interview in met onderwater fotograaf Noushta Koeckhoven. Ik kende haar nog niet, maar wauw!, wat een prachtige plaatjes schiet zij. Daarnaast staat er heel veel leuks in over reisfotografie, en daarmee kan ik ook heerlijk wegdromen bij mooie plaatjes in de zon!

Oké, genoeg over anderen. Laten we het over mij hebben. Ha, nee, gekheid daargelaten: in deze editie vind je ook één van mijn kiekjes tussen al deze meesterlijke foto’s. Een foto die ik weliswaar lang geleden maakte, maar die ik nog steeds heel mooi vind! Deze foto maakte ik twee jaar geleden in de dierentuin in Emmen. Nu je in het nieuwe Wildlands park niet meer zo dicht bij de dieren kan komen, ben ik blij dat ik toentertijd echt mijn tijd heb genomen om met mooie foto’s thuis te komen. Deze leeuwenkoning vind ik erg mysterieus, zo met zijn lichaam in het donker en enkel zijn hoofd en poten verlicht.

Digifoto Starter heeft een online community waar lezers van het blad hun foto’s kunnen uploaden. Niet alleen lichtten ze de beste foto’s uit op hun site en social media, ook kan je foto geplaatst worden in het magazine in de rubriek “Lezersfoto¨. En da’s dus bij mij gebeurt. Heel erg leuk! Een account aanmaken is trouwens gratis, dus als jij ook kans wilt maken op publicatie zou ik heel snel een profiel aanmaken! Het magazine Zoom werkt met een soortgelijke aanpak, trouwens.





You Might Also Like

3 reacties

  1. Wauw, wat een prachtige foto! Echt heel gaaf. En ik vind het ook mooi dat je niet echt ziet dat de foto in de dierentuin is genomen. Die hekken en muren en vooral vele bezoekers verpesten de foto's toch vaak een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is een hele mooie foto! En wat leuk dat je in het tijdschrift stond :) Ik ben nog nooit in dierenpark Emmen geweest, maar binnenkort gaan we een keer naar Wildlands. Jammer dat we niet zo dichtbij de dieren kunnen komen, maar aan de andere kant lijkt mij dat wel beter voor hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die foto is ook amazing. je verdiend erin te staan! super mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe