Uitwaaien // Fotoverslag

06:00


Blog nummer 90 is een feit! Ik vind het nog steeds super leuk om te schrijven over alles wat mij bezig houdt, en dit is denk ik wel één van mijn favoriete stukjes om te schrijven. Gewoon, omdat dit ook één van mijn favoriete dagen van dit jaar was! Gisteren stapten mam, ik en broertjelief in de auto naar de kust. Zomaar, spontaan. Waar de afsluitdijk de halve dag ontoegankelijk was door een of andere storing, waren wij gelukkig op tijd vertrokken. Rond elf uur zagen we dan eindelijk de zee. Mijn zee.

Tot een uurtje of twee hebben we heerlijk op het strand gezeten. Een koud wijntje erbij, wat broodjes en chippies, en lekker vakantie herinneringen opgehaald. Want vroeger… Vroeeeeger… Vroeger was alles zo lekker onbezorgd ;)

Samen met mijn broertje ben ik nog de zee in gegaan. Tot onze schouders, met onze kleding aan, en het was heerlijk! Nadat we opgedroogd waren zijn we verder gereden naar Schoorl, waar ik ook heel wat kinderstapjes heb gezet. Hier hebben we onder aan de klimduin nog een lekkere borrel gedronken. En toen zat de dag er al weer op, en reden we weer op ons gemakje terug naar huis.

Maar natuurlijk is het veel leuker om foto’s te kijken dan mijn saaie gebrabbel aan te horen, dus zie hier, mijn dagje uitwaaien:
























You Might Also Like

1 reacties

Subscribe