Zomerschema & Persoonlijke Update

14:12


Het is minstens 30 graden en ik heb mijn laptop voor de verandering eens mee naar buiten gesleept. Wonder boven wonder heb ik het namelijk voor elkaar gekregen om in de zomer drukker te zijn dan tijdens alle scriptie stress en examen ellende van afgelopen studiejaar. Waarmee ik het dan zo druk heb gehad? Tja, geen idee. Ik heb veel dingen gedaan, zoals mijn eerste professionele fotoshoot. Niet dat ik niet altijd professioneel ben, maar dit keer kreeg ik betaald. Echt waar! Ik! 
Dat was ontzettend tof om te doen, maar ook een wat grotere verantwoordelijkheid dan een shootje voor je buurmeisje. Ik ben erg blij met de resultaten, en ik zal ze ook snel laten zien. 

Maar daardoor had ik een beetje minder tijd om te bloggen. Daarnaast ging ik ook nog een weekendje weg, richtte ik mijn kamertje opnieuw in, en deed ik leuke vakantie-dingen. Ook soliciteerde ik nog op een vakantiebaantje, en ben ik bezig geweest met het regelen van komend studiejaar. 

Achja. Ik denk ook niet dat jij hebt zitten wachten op een blogje van mij. Het is immers 30 graden op een woensdag in de vakantie. Wie zit er nou achter zijn of haar computertje? Wat ik wou zeggen is: geniet van de zomer! Dan ga ik dat ook lekker doen. En hier en daar zal er wel een blogje online komen. Maar niet standaard op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag. Niet zolang het prachtig weer is, want in Nederland moeten we gewoon ieder dagje zon meepakken ;) 

Dus: Relax. Doe het rustig aan, dan doe ik dat ook. Fijne vakantie!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe