Bohemian Fotoshoot met Pietsje

06:00


Met een bos bloemen in mijn ene hand en mijn cameratas in de andere stapte ik een paar weken geleden uit de bus in Appelscha. Het Friese dorp ligt aan een lang kanaal. Kinderen doken vanaf kleine bruggetjes in het diepe water, en her en der lag een verdwaald roeibootje aan de oever. Het was heerlijk weer en daarom niet erg om even te wachten totdat ik opgepikt werd. Ik nam plaats op een bankje en genoot even van de stilte.

Mijn model voor vandaag was Pietsje, die ik mij vaag kon herinneren van een fotoshoot die ze deed met een bevriende collega-fotografe. Alleen was haar haar een flink stuk korter, wat haar erg mooi stond. Pietsje was die ochtend al bij Kapsalon Jannette geweest voor wat losse krullen en mooie vlechten, en haar make-up werd gedaan door het team van het Etos filiaal in Dorkum.

Samen reden we naar het prachtige natuurgebied het Drents-Friese Wold, waar we op zoek gingen naar de zandvlaktes. Natuurlijk dwaalden we eerst een paar uur rond zonder enige zandkorrel te zien, maar uiteindelijk vonden we ze als nog! De foto’s die we maakten zijn een combinatie van een romantische sfeer en het vrije gevoel van het moderne hippie-leven. Het was een hele gezellige dag en vandaag deel ik graag de resultaten met jullie! Laat me weten wat je van de fotoshoot vindt in de comments :)











You Might Also Like

0 reacties

Subscribe