Bold Red Lip Fotoshoot

06:00


Ik heb al erg veel romantische en zachte beelden in mijn portfolio, maar ik miste eigenlijk de wat stoerdere en sterke portretten. Dus toen Anne deze prachtige rode lip wou uitwerken, was ik meteen enthousiast! De borstelige wenkbrauwen zijn ook nieuw voor mij, maar ik moet zeggen dat ik het erg tof vind staan. Misschien omdat mijn eigen wenkbrauwen er ongeveer hetzelfde uitzien, haha!
Ik heb zo'n respect voor visagistes die zo goed kunnen werken met elke soort make-up. Ik bedoel: ik heb 22 jaar de tijd gehad en heb nog steeds niet de juiste kleur foundation voor mijn huid gevonden. Laat staan dat ik een lipstick moet aanbrengen en laat al helemaal maar staan dat deze felrood is. Eeks! Dus mad-probs voor Anne.

model Danique
make up and hair Anne van 't Oever





You Might Also Like

0 reacties

Subscribe