Foto’s maken. Omdat het leuk is.

06:00


Afgelopen week was het ongelooflijk lekker weer. Maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen. Want op het moment dat het hier in Nederland boven de 25 graden is in de zomer, dan weet zelfs je familie in China dat. Bij wijze van spreken.

Enfin. Het was dus gloeiend heet en ik had al tijden weer zin om even te shooten. Niet omdat ik graag een concept wou uitwerken of apparatuur wou testen. Ik had ook geen nieuwe beelden nodig voor mijn portfolio en reken maar dat deze shoot mij meer gekost heeft dan ik betaald kreeg. Nee, ik wou graag foto’s maken omdat het leuk is. Omdat ik mijn creativiteit er in kwijt kan en omdat het een van mijn passies is.

Dus kocht ik mijn fotogenieke broertje om met de belofte van een ijsje en gingen we op pad. Vlakbij ons huis ligt een minuscuul stukje heide, tussen een weg en een flatgebouw in. Het zal voor velen niet de meest ideale plek zijn om een fotoshoot te houden, maar met lekker weinig scherptediepte en het kiezen van de juiste hoeken lijkt het net alsof we naar een natuurgebied gefietst waren.

Gelukkig niet zeg, want dat kleine stukje duurde al veel te lang in die hitte. Maar we maakten dus een paar leuke foto’s. Niets speciaals, gewoon leuk. Het was erg gezellig en de ijsjes waren ook heerlijk ^^
Wat is jouw grootste passie?






You Might Also Like

1 reacties

Subscribe