Nou, dat hebben we ook weer gehad

23:54


Holland’s Next Top Model is een van mijn guilty pleasures. En daarmee ook meteen een van de ergste, want ik kijk het niet omdat ik het leuk vind. Dat is wel het geval bij America’s Next Top Model, want daar hebben ze goede fotografen en mensen die weten wat ze doen. En bij Holland’s Next Top Model? Daar vlogt nu ieder model. Ook leuk.

Akke Marije en Colette zijn tot nu mijn favoriet. Akke Marije is echt zo’n lieve boerenmeid en Colette is gewoonweg prachtig. Ik hoop echt dat zij het ver gaan schoppen in de competitie. Want ja, die competitie, die is - um. Bleek?
Dit zijn allemaal verschillende meisjes. Maar dan moet je wel even goed kijken.

Waar ik heel blij mee ben is dat die vervelende Engels-achtig sprekende fotograaf weg is uit de jury. De nieuwe fotograaf, die is top. De eerste foto’s zijn daadwerkelijk mooi, iets wat vorig jaar van bijna geen één shoot gezegd kon worden.

En over de rest van de jury ben ik ook wel te spreken! Sowieso over Fred, ik denk dat hij een goede aanvulling is! Anna Nooshin zie je tegenwoordig overal, dus waarom ook niet in de jury van Holland’s Next Top Model. Er valt wat te zeggen van de hele social media invalshoek, hoewel dit vooral veel gratis marketing is voor RTL, natuurlijk. Die meiden zitten waarschijnlijk nog jaren vast aan hun HNTM_Naam accounts.

Daarnaast is social media erg belangrijk voor een merk. En als model ben jij je merk. Daarom vond ik die selfie opdracht bij de casting ook helemaal niet zo raar. Ten eerste kun je zien welke meiden verstand hebben van licht en hoe ze het beschikbare licht het beste kunnen gebruiken (i.e. zij die het grote raam gebruikten voor veel licht vs. zij die in een donker hoekje gingen staan). Ten tweede is het altijd belangrijk om je eigen gezicht goed te kennen als model. Anna Nooshin is daarnaast een leuke meid. Echt, ik ben gewoon heel erg blij dat die vervelende fotograaf weg is, dus the only way is up enzo.

Nu is het tijd voor tromgeroffel, want we zijn aangekomen bij het beste gedeelte van Holland’s Next Top Model: de hilarische recaps van Toeps. Bianca Toeps is een fotografe met heerlijke droge humor die elke keer weer precies mijn frustraties weet te verwoorden over de wondere wereld der HNTM. Dus, check vooral Toeps’ blog elke woensdag!

Zoals Akke Marije al zei: “Nou, dat hebben we ook weer gehad,” en tabee!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe