Faves // zomer editie

06:00


We hebben deze zomer nauwelijks echt zomer gehad, maar dat heeft voor mij de pret niet mogen drukken. In plaats van warme dagen op het strand heb ik maar liefst 3 series kunnen bingewatchen én ben ik op de hoogte van alle drama op Youtube. Kortom: het werd tijd om eens mijn favoriete dingen van deze zomer met jullie te delen!


/ / Eten
Ik had praktisch al sinds begin juni vakantie. Vanaf het moment dat ik mijn scriptie inleverde had ik dus opeens enorm veel vrije tijd. En sinds ik echt gek ben op het proberen van nieuwe recepten en het ontdekken van wereldkeukens heb ik deze zomer een paar keer flink uitgepakt met koken. Zo maakte ik vaak Tapas, wat naast ontzettend lekker ook super gezellig eten is. Samen met mijn familie speelden we spelletjes en aten we gedurende de hele avond kleine Spaanse hapjes. Yum!
Het is misschien niet heel normaal dat ik hier zó ontzettend enthousiast over ben dat ik het in een blog zet, maar ik kocht dus in het begin van de zomer vier meloenen voor maar één euro. Op de markt! Meloen is ook super lekker in smoothies trouwens.


/ / Drinken
Niks is lekkerder op een warme zomerdag dan ijskoud water. Het liefst met een beetje fruit erin. Citroen, limoen, munt, sinaasappel, aardbei, bosbessen, en ontzettend veel ijsklontjes. Heerlijk!
Wat ook ontzettend lekker is als het ijskoud gedronken word: Apple Bandit Cider. Je weet wel, van die leuke reclame. En Cerveza, ook heerlijk!




/ / Design
Creative Market geeft elke maandag gratis design goodies weg! Van lettertypes tot design mock-ups, en van stock foto's tot graphics. Er zit elke week wel iets bij wat ik goed kan gebruiken. Je moet wel even een account aanmaken, maar dat is zo gepiept. De header van deze blog is bijvoorbeeld gemaakt met de 'Watercolor Boho Set' die afgelopen week bij de bundels zat!



/ / Muziek
Gnash - I hate u, I love u


Passenger - America



/ / TV Shows
Supernatural. Ja, ja. Beetje late to the party, maar ik heb ooit de eerste helft van het eerste seizoen gezien en het greep me gewoon niet echt. Maar nu… Oh mijn hemel, ik heb het tot diep in de nacht aanstaan.
Lucifer. De duivel besluit dat ‘ie hel niet meer leuk vindt en gaat op vakantie naar L.A. Mooie mannen in pakken, charmante accenten en droge humor. Yaass. Kom maar op met dat volgende seizoen!


/ / Youtube
Sherlock Parody


#BOOS

You Might Also Like

1 reacties

  1. Leuke favorieten! Meloen in smoothies heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik ben dol op meloen dus klinkt goed!!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe