Hey daar, herfst!

06:00


Ik ben altijd gek geweest op de ‘late’ seizoenen. De herfst en de winter zijn altijd zo gezellig en knus! En op een bepaalde manier ook ‘warm’, en dan heb ik het niet alleen over de heerlijke truien waarin je verzuipt en de zachtste dekentjes. De gezellige decoraties, donkere avonden verlicht door kaarslicht en natuurlijk de feestdagen maken voor mij de koude seizoenen het warmst van allemaal.


Deze blog schrijf ik op een van de drukste dagen van dit schooljaar. Ik heb namelijk nog iets meer dan achtenveertig uur om 1500 woorden op papier te krijgen. Dat is normaal gesproken totaal geen probleem. Alleen heb ik nog geen onderwerp. En moet ik mijzelf mengen in een academisch debat zonder enig verstand of voorkennis te hebben van dit veld. Ach ja, gelukkig is het weer sociaal geaccepteerd om warme choco met marshmallows te drinken, want dat maakt alles toch een beetje beter. Ook al is het nog steeds praktisch zomer.

Wat is jouw favoriete seizoen? En ben jij stiekem ook alweer low key kerstliedjes aan het luisteren?




You Might Also Like

5 reacties

  1. Door deze foto's krijg ik helemaal zin in de herfst! Wat goed uitkomt want het weer is totaal omgeslagen vandaag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha inderdaad, ik had dit artikel echt niet beter kunnen plannen :O Dankje voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Hey, leuk artikel! Eigenlijk had ik nog niet zo veel zin in de herfst en winter, maar na dit artikeltje is het ook eigenlijk zo verkeerd nog niet. Vooral dat het weer sociaal geaccepteerd is om in veel te dikke truien op school aan te komen (draagt ze een bh? Draagt ze er geen? Wie zal het zeggen...? hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haaa dat laatste gedeelte is zó herkenbaar :D Dank voor je reactie! :)

      Verwijderen
  3. Heb echt zin om herfst kleding in te slaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe