INGLOT Exotic Beauty // Fotoshoot

09:44


De afgelopen week heb ik een mini vakantietje genomen. Op vrijdag pakte ik mijn koffer en cameratas en reisde ik in iets minder dan vier uur naar de andere kant van Nederland. Daar stapte ik in de bus om vervolgens in België weer uit te stappen. Wat volgde was een heerlijk weekje aan familie-vitamientjes: ik schminkte mijn neefje en nichtje, zij schminkten mijn broertje en mij, ik won hard met Risk en verloor even hard met Catan, ik heb nog nooit zoveel Utopia gezien, en elke avond aten we met z’n allen aan de eettafel. En hoewel ik ook gewoon naar mijn studie ging, twee presentaties had en een essay moest schrijven, heb ik echt het gevoel dat ik er eventjes “uit” ben geweest.

Ook in het geval van de blog heb ik eventjes de stekker eruit getrokken. Ik had geen inspiratie voor ik wegging, en vooruit werken om alleen maar vooruit te werken levert ook geen goede kwaliteit op. Daarom besloot ik om gewoon een weekje niks te posten. Maar nu ben ik terug! En wel met een nieuwe fotoshoot!

In mijn vorige blogpost vertelde ik over het fotograferen van een opleidingsdag voor INGLOT Pro Studio. In die blog liet ik voornamelijk achter-de-schermen kiekjes zien en kon je wegdromen bij mooie make-up producten en de geconcentreerde gezichten van de cursisten. Maar nu heb ik ook eindelijk het resultaat van de bloed, zweet en tranen die er in deze make-up looks is gegaan! De eerste look die de visagistes moesten uitwerken was een “exotische” look voor de donkere huid. In een volgende post deel ik de andere look van de dag!









Credits
Eerste serie:
Model: Lauriana Almeda
Make-up en styling: José Krook
Haar: Donna Borkus

Tweede serie:
Model: Amaya Ogbondah
Make-up en styling: Isaura van Burgsteden
Haar: Donna Borkus

Derde serie:
Model: Amaya Ogbondah
Make-up en styling: Diahann van den Hoek Haar: Donna Borkus

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe