INGLOT Glinsterend Gala // Fotoshoot

06:00


De tweede look van de INGLOT Pro Studio portfoliodag was een geïnspireerd op het thema “gala”. Nu heb ik ontzettend leuke herinneringen aan de gala’s die ik meegemaakt heb, maar zag ik er bij lange na niet zo glamoureus uit als deze meiden! Voor een visagiste lijkt dit mij dan ook een heerlijk thema om helemaal bij los te gaan. Glitters, goud, zilver, pailletten, dikke eyeliner, smokey eyes… Heerlijk!
Het was super leuk om voor deze serie weer met Quinty te mogen werken. Ik mocht haar de eerste keer dat ik een portfoliodag voor INGLOT fotografeerde ook al op de gevoelige plaat vastleggen, en deze keer was ze weer een engeltje om mee te werken! Ook model Lauriane van het vorige thema heeft een gala make-over gekregen door INGLOT Girl Heran Mameli (Beauty by Heran). Ik ben benieuwd wat jullie van de foto’s vinden, laat het me weten in de comments!











Credits
Eerste serie:
Model: Amber Baars
Make-up en styling: Diahann van den Hoek
Haar: Donna Borkus

Tweede serie:
Model: Quinty Davina
Make-up en styling: José Krook
Haar: Donna Borkus

Derde serie:
Model: Amber Baars
Make-up en styling: Isaura van Burgsteden
Haar: Donna Borkus

Vierde serie: Model: Lauriane Almeda Make-up en styling: Beauty by Heran

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe