Theemomentjes // Pickwick Tea Topics

06:00


Ik drink ontzettend graag thee. Of we nu in een zomerse hittegolf zitten of omringd worden door een fris herfst briesje, geef mij maar een grote mok thee en ik ben tevree! Maar welke thee ik drink hangt dan wel weer af van het jaargetijde. In de zomer drink ik graag verse muntthee of fruit theeën. En in de herfst en de winter drink ik het liefste een smaakje van de Pickwick herfst en winter collectie. Gekarameliseerde Peer, Autumn Storm, Winter Glow, yes please!

Maar omdat ik dus eigenlijk alleen maar in de herfst Pickwick thee drink, ben ik zoals gewoonlijk weer een beetje late to the party. Want die Pickwick Tea Topics, die zijn dus eigenlijk hartstikke leuk. En als jij net als ik onder een steen hebt geleefd het afgelopen jaar: elk theezakje heeft dus een eigen vraag, bedoeld om een goed gesprek te starten. Verschillende bloggers besloten eerder al om deze vragen op hun blogs te delen, en dat leek mij ook een leuke manier om wat meer van mij en mijn persoonlijkheid te laten zien!


Als je terug in de tijd kon gaan, wat zou je dan doen?
Als jij net als ik ook elke woensdag te trappelen staat voor een nieuwe aflevering van The Flash, weet je dat tijdreizen geen simpele kwestie is. Het klinkt misschien aanlokkelijk om ervoor te zorgen dat de Tweede Wereldoorlog nooit uitbreekt, maar ik geloof ook zeker dat alles gebeurt om een reden. En wanneer je met die natuurlijke orde rommelt, er wel een andere (misschien wel nog ergere) verschrikkelijke gebeurtenis plaatsvindt. Dus het is waarschijnlijk het meest verstandig om niets met tijdreizen te doen, voordat alles verpest is… Want with great power comes great responsibility. Enzo.
Maar als ik toch wat moet kiezen dan zou ik naar het Oude Egypte gaan om te kijken hoe de piramides nu écht gebouwd zijn.

Welke droom zou je heel graag zien uitkomen?
Ik wil gewoon de wereld zien. Ik wil reizen en slapen in krakkemikkige hostels en bergen beklimmen en door regenwouden baggeren. Ik wil weer tranen in mijn ogen krijgen bij het zien van de piramides, ik wil de geschiedenis van Zuid-Amerika ontdekken, ik wil de schoonheid van Afrika zien, en ik wil de culturen van Azië proeven. Ik wil slapen onder een heldere sterrenhemel en het Noorderlicht zien dansen. Ik wil voortgetrokken worden door een hondenslee en mediteren op bergtoppen. Dat is mijn droom.


Met welk beroemd persoon zou jij een dag willen ruilen?
Deze vraag vind ik het moeilijkst tot nu toe, want in hoeverre ben ik nog steeds mezelf als ik met de beroemde persoon ruil? Houd ik mijn eigen lichaam of wordt mijn bewustzijn in het bewustzijn van de beroemde persoon getransporteerd? En kan ik dan ook de gedachten en herinneringen van de beroemde persoon lezen?
Hm, ik denk dat ik het maar bij een top drie hou dan. Ik wil graag ruilen met Kim Jong-un, omdat ik benieuwd ben hoe het er nu écht aan toegaat in Noord Korea, én vooral waarom. Het lijkt me super interessant om eens in zijn hoofd te kunnen kijken! Ook lijkt het me tof om in het hoofd te kruipen van één van de familiehoofden van de rijkste families van Amerika, zoals de Rockefellers of de Waltons. Ik ben erg benieuwd naar de werkelijke grootte van hun invloed over de wereld. En om er dan maar toch een standaard antwoord in te gooien: het lijkt me ook super leuk om een dagje J.Law te zijn, omdat Jennifer Lawrence me een super toffe chick lijkt met veel humor en een goed leven!



Dat waren mijn theemomentjes, maar ik ben ook super benieuwd naar die van jou! Laat me weten in de comments wat jouw antwoorden op deze vragen zouden zijn!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe