Mijn Oktober in Foto's

20:45


Op het moment dat ik dit schrijf moet ik eigenlijk bezig zijn met wat essays, een research verslag, een presentatie of NaNoWriMo… Maar ik voelde me ook een beetje schuldig aangezien ik de laatste tijd niet meer zo regelmatig blog. Gelukkig hoef ik alleen deze week nog maar te overleven en zal daarna mijn leven weer rustiger worden! Goed, genoeg excuses gemaakt, het is weer tijd om terug te blikken op een voorbijgevlogen maand! Want jeetje, waar blijft de tijd? Ik begin deze blogs volgens mij altijd hetzelfde, maar het begint serieus eng te worden hoe snel de dagen, weken en maanden voorbij vliegen. Nog maar heel even en de kerstboom mag weer opgetuigd worden, en dan duurt het nog maar een paar weekjes voordat we 2017 gaan inluiden… Tweeduizendzeventien! Ik ben het nog steeds niet gewend om 2016 te schrijven, haha!

Oktober was vooral een hele drukke maand. Het eerste blok van mijn nieuwe studie liep ten einde, wat betekende dat ik vooral veel presentaties moest houden en essays moest schrijven. Ik moet nog drie essays inleveren en één presentatie doen, en op de een of andere manier is de deadline voor twee van de essays én de presentatie aankomende vrijdag. Alsof het universum graag wil dat ik mezelf in slaap huil… :p


Gelukkig deed ik ook weer leuke dingen deze maand. En dit klinkt misschien heel dom, maar één van de leukste dingen vond ik toch wel dat het eindelijk echt herfst werd! De prachtige kleuren, de sfeer, de frisse lucht, ah! Heerlijk! Ik besloot daarom ook om mijn blog in een herfst jasje te steken en lekker veel foto’s te maken van de prachtige natuur.

Oktober was ook de maand van Halloween. Hoewel ik dit niet heb gevierd, stak ik wel veel moeite in het maken van decoraties en cupcakes! Decoreren vind ik echt super leuk om te doen en daar steek ik dan ook graag mijn tijd in. Wacht maar af tot het sociaal geaccepteerd is om de kerstspullen tevoorschijn te halen :p


En ik genoot lekker veel van mijn familie. Met de meiden gingen we naar Bridget Jones’ Baby, wat echt een ontzettend leuke film is! Ik raad hem aan iedereen aan, wat een humor! Daarvoor gingen we nog uit eten bij een erg leuk restaurant in Tilburg.
De volgende dag ging ik met mijn moeder langs de Action en nam ik daar een schmink setje mee. Sinds ik in Frankrijk op een camping gewerkt heb ben ik erachter gekomen dat ik schminken erg leuk vind om te doen, en mijn kleine neefjes en nichtjes zijn daar alleen maar blij mee! Dus schminkte ik wat af de laatste tijd. Mijn mooiste creatie was toch wel deze tijger met kleurverloop. Nadat ik mijn creativiteit uitgeleefd had was het de beurt aan mijn nichtje en neefje om mij en mijn broertje een Extreme Make-over te geven. En het resultaat? Niet echt iets om over naar huis te schrijven. Maar wel super schattig natuurlijk! FYI: ik ben een hond met blauwe ogen en mijn broertje is de hulk.

En nu is het alweer 1 november. Tijd voor een nieuwe maand, die vooral in het teken zal staan van NaNoWriMo. AAAAH! Wish me luck!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe