Playlist // Herfst!

06:00


Als ik aan de herfst denk, dan denk ik aan na-zomeren. Aan het nostalgisch terugdenken aan die warme dagen terwijl je met een kopje thee op de bank ligt. En wanneer de bomen oranje en rood kleuren dan wil ik mij omringen met de geur van appel-kaneel en heerlijke muziek die me voor eventjes van de wereld brengt. Muziek die me opwarmt, maar ook zegt dat het oké is om het koud te hebben. Muziek die je tegelijkertijd doet verlangen naar de zomer én de winter.

Mijn herfst playlist is daarom ook een mengelmoes aan late zomerhits en warme Indie(Folk) nummertjes. Als ik niet naar Hamilton luister, dan draai ik steevast één van deze nummers. Vooral als ik ‘s ochtends vroeg in Utrecht moet zijn, dan is het heerlijk om even weg te dromen met sprookjesachtige muziek terwijl de zon langzaam opkomt en de hemel oranje kleurt… Genieten!

Hier kun je meteen de hele lijst vinden, of check hieronder de hoogtepuntjes! Laat me in de comments ook weten wat jouw favoriete herfstige plaat is! Cheers!















You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik kende eigenlijk alleen dancing on my own en dat vind ik zo ontzettend mooi nummer! Ga de rest ook eens luisteren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staan in de Youtube Playlist nog wel meer bekendere nummers, ik wou inderdaad hier vooral de onbekende pareltjes laten zien :D! Dankje voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Ja ik ben dol op playlists! Vind ik echt fijn, dankje hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha aah dankje! Hoop dat je nog wat mooie nummers ontdekt!

      Verwijderen

Subscribe