2016 in Review // Blog

09:32


En na het terugblikken op mijn fotografie is nu de blog aan de beurt! Want aangezien ik in januari ben begonnen met bloggen, sluit ik hiermee ook mijn "eerste" volle jaar bloggen af. Ik heb er enorm van genoten, veel van geleerd, en ga het nieuwe jaar met goede moed tegemoet! Ik begon deze blog als een uitlaatklep, een manier om niet alleen een podium te geven aan mijn fotografie, maar ook voor al mijn gedachtes over deze rare wereld. Maar ik wou ook graag recepten delen en leuke DIYs maken, dus besloot ik om mijn blog om te dopen tot een 'Fotografie & Lifestyle' blog. En nu, 166 gepubliceerde posts later, heb ik steeds meer zin om mijn blog te verbeteren. Zoals een wijs man ooit zij: we kunnen het verleden niet veranderen, maar er wel van leren (ja, de wijze man was Time uit Alice Through the Looking Glass, wat een rare film trouwens). Dus kijk je mee naar leuke, opvallende of gewoonweg saaie statistieken? Leuk! 

Meest bekeken blogberichten
Top Photographer! 259 keer bekeken

Meest besproken blogberichten

Beste maand
Mei en Maart delen de eerste plek met 18 blogberichten!

Slechtste maand
November staat met stip op 1: ik schreef slechts 9 blogberichten in deze, voor mij, drukke periode. Januari heb ik niet meegeteld, omdat ik midden in de maand pas aan deze blog begon. 

Blogberichten waar ik het meest trots op ben
Fotograven - over mensen die "fotografen" nog steeds niet kunnen spellen
Kat en Muis - over de machteloosheid wanneer mijn modellen ongevraagde aandacht krijgen
Geconstipeerde Gezichten en de Mode Industrie - over waarom modellen altijd kijken alsof ze moeten poepen
Fotografie en de Belofte van Realiteit - over waarom foto's niet altijd "waar" zijn, en waarom dit héél erg belangrijk is. 
Post-Shoot Depressie - over het twijfelen aan je eigen kunnen en hoe ik hier probeer mee om te gaan

Product fotografie waar ik trots op ben 





Dan rest mij alleen nog een bedankje, aan jullie, mijn lieve lezers! Bedankt voor de views en de comments die mij keer op keer weer inspireren om verder te gaan! Ik wens jullie allemaal een heel fijn Oud en Nieuw, en ik zie jullie graag terug in 2017!

You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat een leuk overzicht! en alvast gefeliciteerd met je bijna een jarige jubileum. Ik vind jouw foto's altijd zo mooi, zelfs foto's van iets heel simpels weet jij echt heel bijzonder en mooi te maken. Het is leuk om je blog te volgen en ik ben benieuwd waar je in 2017 allemaal over gaat schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel, dat is echt heel lief! De beste wensen voor 2017 <3

      Verwijderen
  2. Dit is eigenlijk de eerste post die ik zie van je maar ik vind het echt heel erg leuk! Ik heb zelf ook een blog maar ik vind het moeilijk om hem bij te blijven houden vanwege school en werk. Ik ben ook nog andere posts van je gaan gelezen en ik vind ze echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel Esmee! De beste wensen voor 2017!

      Verwijderen
  3. Heel leuk om dit te lezen en wat een leuke foto's heb je eronder geshared! liefs en een heel gezond en liefdevol 2017 !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij ook een fantastisch jaar gewenst!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie lijst zeg! En wat een prachtige foto's! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe