2016 in Review // Fotoshoots

11:43


Nu iedereen langzaam ontwaakt uit de voedselcoma's van kerstmis, staat er al bijna weer een volgend feest voor de deur. Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk hebben kunnen genieten van familie, vrienden, heerlijk eten en natuurlijk de leukste cadeautjes tijdens kerst! Ik ben in ieder geval goed verwend. Niet alleen lukte elk gerecht van ons uitgestippelde vijf-gangen diner perfect, maar ook kreeg ik best veel hele leuke cadeautjes. Ik ben onder andere ein-de-lijk de trotse eigenaar van een deegroller! Dat klinkt vast heel stom, maar ik wou er oprecht al langere tijd graag eentje hebben. Dus kreeg ik van mijn Secret Santa een heleboel leuke bakspulletjes, waaronder een deegroller, spatel, uitsteekvormpjes en een heuse creme brûlée brander. En toen ik thuis kwam lag daar ook nog de prachtige Santa's Giftbox van The Beauty Bakery op me te wachten, die ik gewonnen had via de give-away op Beautylab.
Ja, mijn kerst was érg fijn. En hoewel deze leuke cadeautjes er zeker aan hebben meegedragen, blijft de voornaamste reden natuurlijk het samenzijn met familie. Drie volle dagen lang hebben we tientallen spelletjes gedaan, heerlijk samen gekookt en gegeten, en leuke films gekeken. We hebben gekletst en gediscussieerd en geknuffeld. All is calm, all is bright.

En nu staat Oud & Nieuw alweer voor de deur. Waar blijft de tijd? Ik heb nog niet eens een menuutje samen kunnen stellen! En het weekend na Oud & Nieuw vieren pap en ik alweer onze verjaardagen. En daarna heb ik nog een paar weekjes les voordat het eerste semester afloopt. Dan ben ik al op de helft van mijn studie. Wat?! Hoe?!
Enfin, Oud & Nieuw is natuurlijk altijd een heerlijk excuus om lekker emotioneel terug te kijken op het afgelopen jaar. Want 2016 was boven alles écht een jaar om terug op te kijken. Vandaag kijk ik terug op een jaar aan shoots. Een jaar aan bekende gezichten en nieuwe contacten, toffe projecten en simpele quickies. Een jaar waarin ik zekerder ben geworden in mijn fotografie en natuurlijk het jaar waarin ik mijn fotografie letterlijk naar het volgende niveau tilde: een inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

Ik had 15 shoots met 26 modellen. Ik werkte samen met 8 visagisten, 3 haarstylisten en 1 styliste. Van al mijn modellen hadden er 13 blond haar, 8 bruin, 4 zwart en 1 was een natural redhead. Ik deed mee aan 2 fotomeetings en fotografeerde 2 keer een portfoliodag voor visagisten-in-opleiding. En ik zal niet eens proberen uit te rekenen hoe vaak ik de ontspanknop op mijn camera heb ingedrukt...

Hieronder vind je een selectie uit al mijn shoots van 2016. Beginnend in het koude februari en eindigend in het bijzonder warme oktober. Een welgemeend bedankje aan iedereen die mee heeft geholpen aan al deze projecten en shoots! Zonder jullie was dit alles niet mogelijk geweest :)









































Alle credits, waarschijnlijk niet helemaal in volgorde, maar natuurlijk wel nogmaals ontzettend bedankt aan iedereen:
Mia, Thirza, Maud, Martine A., Martine G., Kaylee, Milou, hafsa, Mynthe, Soo-ran, Junelle, Daisy, Liselore, Nadira, Sabine, Naomi, Lene, José, Khadija, Charlotte, Nicole, Quinty, Isaura, Poeka, Diahann, Dyalisa, Anne, Pietsje, Julian, Amber, Donna, Lauriane, Heran, Amaya & Lisa Rose.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe