Fotoshoot Lisa Rose

17:51


Ik wil het bijna niet geloven, maar het is alweer bijna twee maanden geleden sinds ik een fotoshoot heb gedaan. In de winter is het natuurlijker lastiger om een fotoshoot te plannen, immers ben je afhankelijk van het weer én zijn deze maanden ook nog eens lekker druk. Mede dankzij mijn drukke studieschema heb ik pas vandaag de kans gekregen om de laatste foto's van een shoot uit oktober te bewerken! Maar nu ik ook de paar laatste beelden heb opgestuurd naar het model, wordt het eindelijk eens tijd om deze serie te delen.

Het gaat om een hele simpele shoot: dikke truien en vesten tegen een herfstachtige achtergrond. Hoewel de wereld nog net niet zo mooi oranje kleurde als we graag gezien hadden. Maar het is ons prima gelukt om toch nog sfeervolle beelden neer te zetten. Ik sprak met model Lisa Rose af bij het station in Hoogeveen en samen zijn we een rondje gaan lopen op zoek naar mooie plekjes. Het leuke is dat de meeste foto's gewoon middenin een woonwijk zijn genomen: op een smal paadje tussen rijtjeshuizen waar net een paar mooie bomen stonden, of naast een bushalte waar voorbij-razende auto's haar haren lieten opwaaien. Lang leve een grote diafragma opening!

Dit was waarschijnlijk al weer mijn laatste fotoshoot van 2016. En hoe cliché het ook klinkt: de tijd gaat echt razend snel! Ik hoop dat ik volgend jaar weer veel mooie projecten mag maken en mijn fotografie naar een hoger niveau kan tillen. Maar tot het zover is ben ik heel erg benieuwd wat jullie van deze simpele serie vinden! Laat het me weten in de comments!













You Might Also Like

4 reacties

  1. Mooie foto's! Ze zijn stuk voor stuk goed gelukt, maar de zwart wit foto's zijn toch wel mijn favoriet. Ik weet niet wat het is, maar zwart wit maakt het gewoon veel 'echter' of zoiets haha. Mooi gedaan meis! En wat een prachtig modelletje zeg :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa, ze is een echte beauty! En zo lief en gezellig ook :) Ik vind zwart-wit zelf ook altijd zó mooi! Vooral als de foto's lekker contrastrijk zijn.

      Verwijderen

Subscribe