Merry Blogmas! en een nieuwe naam...

06:00


Gedurende de maand december staat mijn hele blog in het teken van kerst! Er komen allerlei leuke onderwerpen aan bod, van DIY cadeautjes tot de leukste uitjes. Ook maak ik lekkere receptjes en deel ik mijn favoriete kerst-muziek en films. Benieuwd wat er allemaal al gepubliceerd is gedurende Blogmas? Ik som hier alle blogposts op!

Daarnaast is er nog wat veranderd. Deze blog heet niet langer meer 'Hey Kijk!' maar is een deel geworden van mijn 'merk', om het zo maar te zeggen. Ik blog vanaf nu onder de naam 'Kim Sieders', mijn eigen naam dus. Onder deze naam fotografeer en schrijf ik ook, dus het is voor mij lekker handig om alles op deze manier met elkaar te linken. Daarnaast is de waterverf ook weg en is de header van de layout een stuk cleaner geworden. Hoewel het natuurlijk nog steeds een lekker kerstsfeertje heeft ;)

Goed, hieronder vind je dus alle kerstgerelateerde blogposts. Veel leesplezier!









You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuk! Ik heb ze allemaal gelezen :) Ben gek op kerst haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog heb je met prachtige foto's! Ik ga even een kijkje nemen bij je kerstartikelen :) Wat leuk trouwens dat je nu onder je eigen naam blogt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk :) En wat leuk dat je nu onder je eigen naam blogt :) Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe