November!

16:30

Hoewel ik met een grote lach terug kijk op de maand november, heb ik ook heel veel zin in de maanden die komen gaan. December is mijn meest favoriete maand en dat kun je misschien wel merken aan het nieuwe jasje van mijn blog. Gedurende de herfst verving ik mijn normale paarse banner voor een herfstachtige oranje versie, en nu werd het tijd voor de kerst banner! Vanaf vier december beginnen mijn 12-Days-Of-Blogmas, waarin elke blogpost tot aan de 25e geheel in het teken zal staan van kerst. Ik heb lekkere recepten, de leukste cadeautips, gezellige uitjes en de mooiste DIY decoraties voor je klaarstaan, dus be prepared!


Maar goed, we blikken in deze blogpost nog heel even terug op november. En wat was het een prachtige maand! De warme tinten van de verkleurde bomen, het lekkere koude briesje en warme choco drinken onder een dekentje… Heerlijk! Ik maakte een paar foto’s van dit prachtige seizoen, dronk veel thee en genoot natuurlijk ook van de pepernoten vloedstroom. Sinds kort gebruik ik mijn forensen tijd van en naar Utrecht om een boekje te lezen. Ik las eerder deze maand The Old Man and the Sea al uit, en ben nu bezig in The Call of the Wild. Allebei de boeken zijn dikke aanraders!


Weet je nog toen het zo stormde door het hele land? Natuurlijk is dat geen weer om buiten te zijn, maar het levert wel indrukwekkende wolkenpartijen op! De tweede week van November kwamen mam en Juul een weekje bij ons logeren. Door die plotselinge stroom aan gezelligheid besloot ik om meteen maar de kerstboom in mijn kamer op te zetten, haha! Erg vroeg, ik weet het, maar voor mij is het eigenlijk drie maanden lang kerst!
Op die dinsdag vonden ook de verkiezingen in de Verenigde Staten plaats. Omdat ik erg geïnteresseerd ben in de V.S. besloot ik om de hele avond in een Amerikaans jasje te steken: we aten een dikke burger en dronken ijskoude cola met ijsklontjes. Ook bleef ik samen met mama en Juul de hele nacht op om de uitslagen af te wachten. Maar daar wil ik het verder niet over hebben, haha :’)


Op Utrecht Centraal opende een paar weken geleden de Harry Potter Bookstore. Een superleuke conceptwinkel die 9 ¾ weken op het station zal blijven. Als je door de winkel loopt kom je langs allemaal leuke hebbedingetjes en waan je je weer even in de wonderlijke tovenaarswereld! Om even in die sfeer te blijven: ik zag deze maand ook de fantastische Fantastic Beasts and Where to Find Them film in de bioscoop! Wat ik precies van de film vond kon je al eerder in deze review lezen!
November was ook een hele speciale maand voor mij: ik mocht namelijk mijn Bachelor diploma officieel in ontvangst nemen. Ik ben nu dus officieel slim. Dus. Wie geeft me werk?


En ik sloot de maand af met een super leuk bezoekje aan de kerstmarkt in Meppen. Hier komt binnenkort nog een uitgebreid verslag van online, maar ik heb er in ieder geval heel erg van genoten! Ik vind het altijd zo’n heerlijke sfeer hebben: de muziek, de lichtjes, de gluhwein, de leuke stalletjes en zelfs de bradwurst ;)

En dat waren mijn hoogtepunten van november! Heb jij ook een leuke maand gehad? En ben je net zoals ik een kerst-fanaticus? Of staat bij jou de kerstboom pas de 20e te shinen? Laat het me weten in de comments!

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe