EDIN #3 // De Hamvraag

17:01


Vandaag was de dag van zenuwinzinkingen en naderende deadlines. Ik kreeg te horen dat ik over een week al mijn mondelinge verdediging moet doen voor mijn scriptievoorstel… En ik ben nog niet eens klaar met dat voorstel, wacht nog op feedback (wat waarschijnlijk toch pas weer op het laatste moment komt… just my luck) en ben momenteel nog bezig met een ander essay. Ik had duidelijk verwacht dat ik dus nog twee weken zou hebben in plaats van één. Maar nee. Dus dat wordt helaas geen vrij weekend en lekker doorploeteren.
Ik sloeg daarom vandaag de wandeling over en schreef mijn halve essay in één zit. Met de nodige kopjes thee, natuurlijk!

Het feitje van deze "Elke Dag Iets Nieuws":
De uitdrukking “dat is de hamvraag” komt oorspronkelijk van een radioshow waar je een ham kon winnen als je het antwoord wist op een hele moeilijke vraag.

Geen idee wat je met die kennis moet doen, maar misschien wordt dit wel ooit dé hamvraag bij de miljoenenloterij :p




You Might Also Like

0 reacties

Subscribe