Januari Round-Up

06:00


De eerste maand van 2017 zit er weer op en man, wat een chaos was/is de wereld. Gelukkig begon mijn jaar helemaal heerlijk! Ik deed voor kerst mee met een winactie van The Beauty Bakery op Beautylab.nl en won een heerlijke Santa’s Gift Box met allemaal bad- en douche-goodies! Ik deelde de box met mijn mama en claimde zelf de body butter, sugar scrub, bad-bom en ijslolly-zeepje. En wauw! Ik was even vergeten hoe fijn in bad gaan kan zijn wanneer je net even dat beetje extra toevoegt.


En dat deed ik dus veel in januari. In bad gaan. Met lekkere goodies. De scrub en body butter zijn trouwens nog steeds niet op! Het eerste weekend van januari vierden mijn vader en ik onze verjaardagen. Pap werd vijftig en ik drieëntwintig. We hadden het terras afgeschermd, de vuurkorf aan en zelf glühwein gemaakt. Binnen stonden er etagères met zelfgemaakte hapjes klaar op statafels en serveerden we bij de koffie een ongelooflijk lekkere ijstaart. Het was een ontzettend gezellige dag met familie en vrienden en we zijn ook nog eens heerlijk verwend!


Voor mijn verjaardag kreeg ik de basisbenodigdheden voor aquarelverf: een mooi pallet, kwasten en een Moleskine schetsboek speciaal voor aquarel. Ik ben er super blij mee en ben van plan zo veel mogelijk te schilderen. Als eerste uitprobeerseltje maakte ik deze schattige ijsbeer. Ik vind ‘em nog best leuk geworden!
Ook bestelde ik bij Book Depository ook nog een hele set boeken én mijn allereerste Moleskine notitieboekje. Ik heb er altijd al eentje gewild, maar vond ze een beetje aan de dure kant. Bij Book Depository betaal je slechts 11 euro voor een ‘Large Ruled Notebook’ en daar komen geeneens verzendkosten overheen, aanrader! Helaas raakte mijne kwijt bij de post en kon PostNL mij niet verder helpen. Ik heb toen een mail geschreven naar Book Depository om te vragen of zij in hun systeem konden zien waar het boekje bleef en zonder enig gedoe stuurden ze me simpelweg een nieuw exemplaar op. Ik ben dus echt ontzettend enthousiast over dit bedrijf en niet alleen vanwege de lage prijzen en de (wereldwijde!) gratis verzending, maar ook omdat ze hun klanten zo goed behandelen!


Januari was ook de maand van ‘Winter Wonderland’. Hier in het noorden is ontzettend veel sneeuw gevallen en dat vond ik helemaal niet erg! De wereld was prachtig en daar maakte ik graag fotootjes van. Helaas was het fietsen door de sneeuw iets minder. Toen ik op een dag ‘s ochtends vroeg net over de ijzige paden op het station aangekomen was, bleken alle treinen ook nog eens niet te rijden. Alle drie de perrons op station Hoogeveen waren bezet, maar niks bewoog. Wat een drama. Ik ben toen maar weer omgekeerd en heb mijn afspraken in Utrecht gelukkig weten te verplaatsen.


Op 24 januari organiseerden we de NMDC Master Conference, waar ik eerder al een blog over schreef. Het was een hele leuke dag waar ik weer veel inspiratie van heb gekregen! En de lunch, jongens. Oh mijn god, de lunch! Super jummie!


Januari was ook de maand dat ik besloot om elke dag een wandeling te maken. Ik heb nagenoeg geen les meer in Utrecht en wil toch elke dag wel een frisse neus halen. De camera gaat dan natuurlijk ook mee, waardoor ik mijn natuur/landschapsfotografie skills ook kan verbeteren, want vooral met landschappen heb ik nog steeds de grootste moeite. De resultaten deel ik natuurlijk ook op de blog!

Wat was jouw mooiste herinnering aan de maand januari? En waar kijk jij het meest naar uit in de komende maanden?

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe