Fotograven #2

17:43


Deze blog is amper actief geweest de afgelopen maanden en nu ben ik terug met een tweede editie van “Fotograven.” Want het schrijven van een Masterscriptie maakt mij ontzettend zuur en op de een of andere manier lucht het altijd op om over andermans foutjes te zeuren. Maar goed. Deze blog is dus een ode aan de vele keren dat mensen “fotografen” verkeerd spellen in de vele groepen op Facebook die, je raad het al, allemaal wel zeker “fotografen” iN HUN NAAM HEBBEN STAAN.

Yup.

Enjoy.


NOPE.


Wat is 'der'? Wat is 'fotograven'? 



FIXED IT: "Ik ben op zoek naar fotografen die mee willen werken aan het uitbreiden van mijn modellen portfolio. Hoop graag iemand te vinden. Groetjes." YOU'RE WELCOME.


NOPE. Leuk weetje: deze dame deelde een groep waarin mensen oproepjes konden plaatsen wanneer ze een (kinder)fotograaf zochten. "Speciaal voor fotograven." Auw. 

Deze dame heeft behoefte aan goede spelling.


Twee dingen: een merk hoort fotografen gewoon te betalen én JE BEGON ZO GOED. Kom op! Letterlijk vier regels hierboven schreef je het nog goed... 


Zeker weten heb ik een suggestie voor je: NEGEER HET RODE LIJNTJE NIET. 


NOPE.


*Deelt bericht in "TFP modellen en fotografen Noord-oost Nederland*
*PSYCH! Fotograven muahahaha*


En de winnaar is... PHOTOGRAVE. PHOTOGRAVE. PHOTOGRAVE. Om specifiek te zijn. 

Tot de volgende keer!


You Might Also Like

0 reacties

Subscribe