Wildlands Foto van de Week Gewonnen!

20:55




Afgelopen week won ik de "Wildlands Foto van de Week," een fotografie wedstrijd georganiseerd door Wildlands Emmen en de regionale krant de ZuidOosthoeker! Ik zag de oproep een tijdje geleden staan en besloot om één van mijn meest favoriete foto's op te sturen, want niet geschoten is altijd mis! En toen zag ik opeens op Facebook voorbij komen dat ik gewonnen had! Super gaaf, natuurlijk! Dit had de jury over mijn foto te zeggen:

„Deze foto sprong er meteen uit. De kleuren en de details spreken aan en de gekozen uitsnede is erg sterk. Als je naar het oog van de olifant kijkt, lijkt het alsof het dier iets overpeinst. Het is een foto die blijft hangen.”

Woo! Wat een compliment, zeg! Heel erg bedankt Wildlands en natuurlijk de redactie van de ZuidOosthoeker! Hieronder kun je de publicatie in de ZuidOosthoeker teruglezen: 



You Might Also Like

0 reacties

Subscribe