Safaripark Beekse Bergen // Foto's

16:00



Het is alweer een tijdje geleden sinds ik een blog schreef. Na een drukke full-time stage en het schrijven van een Master scriptie had ik ein-de-lijk weer eens tijd om lekker met de camera op pad te gaan. Samen met mijn mama ging ik een dagje naar Safaripark de Beekse Bergen. Uiteindelijk hebben we van tien uur 's ochtends tot vijf uur 's avonds tussen de dieren rondgestruind. De Beekse Bergen is een prachtige dierentuin met ontzettend veel verschillende diersoorten. Alle verblijven zijn lekker ruim en je bent zo een paar uur zoet met een compleet rondje lopen. Samen met Wildlands en Burgers' Zoo staat het Safaripark in mijn top drie meest favoriete dierentuinen in Nederland!
Welke foto vind jij het mooist gelukt? Laat het me weten in de comments!



























You Might Also Like

0 reacties

Subscribe